måndag, mars 15, 2010

Bildserie

Milo leker ormtjusare med leran. -Toor orm, säjer han.

Detta var nog den bästa månaden vi haft på ett bra tag och anledningen är att jag har varit hemma med Milo idag. Vi hade ju tid hos barnkirurgen för att kolla Einstein;-) Inget är förändrat, dom kan få tag på kula nr 1 lätt men 2.an är lite svår. Den är också något underutvecklad så vi ska tillbaka om 6 månader för ny utvärdering. Jag hoppas att allt faller på plats själv för jag är ju lite tramsig med att sövas ner och det är ännu värre när det gäller Milo.
Vi har haft en kanondag med en glad grabb som sov middag ute i vagnen i 2½ timma och sedan har han lekt själv och med mej. Hjälpt mej med diverse och varit så söt och go.

När Milo sov sydde jag underkjol och i helgen får det bli en till. Den första blev med en söt brodyr i mjuk tyll med broderade blommor, microsatin är kjolen sydd i. Den andra jag ska sy blir med volang och en virkad spets, visar en bild på tyg och spets.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fin underkjol,sån vill jag med ha jue snälllllaaaa:)
Du är så superduktig!! Kram H(systern)

A-K sa...

Wow vad snyggt det är här inne nu! (igen!) Visst blir man nöjd med sig själv när man löser en sådan nöt!
Underbar bildserie på Milo!
Och vilken snygg underkjol!
KRAM