lördag, mars 06, 2010

Bad hair day!

Nej kanske inte just håret men hela jag har varit tråkig hela dagen fram till eftermiddagen. Jag är trött, har världens flöde(ja tjejer ni vet) Milo har hostat konstant hela natten(nästan) och vad kan en mamma då få för att bli piggare? Jo jag tog en promenad med Milo som sover för andra gången idag och när jag kom in så tog jag på mej min Fonda och fick ett rycka att gå vidare och prova den ihop med Grandmas, blev ganska vårfint tycker jag. Jag kommer iofs inte använda benvita strumpbyxor och knästrupor när jag ger mej iväg för jag har för kraftiga ben för det men ett par snäva byxor i naturvitt och gammelrosa Calou tofflor. Silkeslinnet jag köpte på Vila häromdagen är i exakt nyans med kappan, har det under Fondan men det syns inte på bilerna.
Vanligt Miloinlägg får vara till ikväll för han har inte fastnat på foto idag, eller igår.

1 kommentar:

A-K sa...

Jättesnyggt tillsammans!
Jag upplever mina träskor som lite stora i storleken.
Här är jag också extremt seg idag, gick upp med Filippa strax innan kl 7 imorse, men sen fick Peter ta över och jag gick och la mig en timme till.
Ja kärleken till de små sladdisarna är verkligen ENORM!

KRAM