söndag, januari 24, 2010

Lördag


På väg ut.

Dagen har rullat på i snabb takt. Vi skulle på 40-års fest i Danmark, min svägerska Lillian fyllde. Vi körde på eftermiddagen och lille herr M sKotte sej fint i bilen förutom sista halvtimman, da var han irriterad och trött men skulle jagnte sova. Det började ju bra med en Milo som egentligen var trött och skulle på fest, som tur är så vIsar han ju aldrig dåligt humör när vi är iväg så gick det jättebra. Vid 22,30 packade vi ihop oss och körde hemåt, Kande Int Att vi kund festa förlust när Milo Inte kundSova. Ni som har barn som kan sova i en festlokal med Hog musik ska vara glada:) Vi hann jagnte Satta HonomJag bilstolen förrän han sov som en stock.

Sa till Jörgen entt imorgon får vi nog sova lite längre eftersom han inte somnade förrän halv elva ... trodde jag ja! 06,00 började oron och han fick vAlling migN kunde Inte sOmna om, han försöker verkligen mign Ole luköje vill inte infinna sej. Jag fick IAF dragit ut på tiden tills åTTA innan vi gick upp och vid tio somnade Milo igen, totalt slampa!

Igår när jag var och köpte detta tillLillian (Hon fick en Esprit handväska i beige och stöten) Så gick jag in på Lindex, jag var ju helt själv och Kande entt prova kläder. Jag hittade en hel del på rEAN, ta 2 bet1.


Strumpor, 2 par kneehight och 4 par Sockar

Sjal från väskaffären som jag Int minns nÄmnet på:)


Jag ska erkänna entt jag Inte haft ett par et tajta stuprör på måååånga år, jag har ju så kraftiga ben och Seciellt över knä och vader och är en riktig fegis på ent Våga visum mej i något för tajt. Nu har jag iaf inspirerats av Andra k bloggar ochAnner AttJag ska inte skämmas. Hittade dESSA stupisar på Lindex och köpte mark för jag ken integrerad ha stövlar utanpå mina vanliga Lewisjeans, med dESSA kan jag det. Dom vär inte på rea utan nyinkommet, jag hade en 30% kupong så dom blev billiga ändå, 279: --

Blodröd blus med snygga detaljer.


Tre bomullstickade koftor
Allt detta (förutom sjalen) gick lös på 681: - inkl jeansen! Helt otroligt egenligen Men det är ju kul att lyckas med något sådant. Jag brukar inte hitta så mycket annars och absolut inte jeans.

Det var så skönt att prova i lugn och ro och gå runt och lulla i olika affärer. Nu vill jag bara hitta lite accesoarer också. Den antikrosa sjalen och kneehightsen är ju snygga ihop med jeans och någon enkel detalj till kan göra susen.

Tänkte också berätta att framöver kommer min blogg bli med blandat innehåll om Milo, kläder, inredning och vikminskning (ökning ;-) Jag lägger ner min viktblogg. Tycker ni det är ok? eller blir det för mycket att läsa?

2 kommentarer:

A-K sa...

Skrattar gott åt en del ord som smygit sin in! Har ingen aning varför det blivit så... kanske typ en T9-funktion som du kan ändra i inställningarna.
Filippa kan konsten att somna i festlokaler :) Vilket är ganska skönt! Nu går vi ju inte på fest så där jätteofta, men ändå :)

Fina grejor du fick köpt! Härligt att åka iväg själv!

Klart att vi vill läsa allt du skriver om!

Ha en fin söndag!
KRAMAR

A-K sa...

Hahaha... såg nu vad fint Milo matchar mattan!

Jag har aldrig beställt från Charlotte.De öppnade sin webbutik strax innan jul. Men jag tror nog att de är snabba.

Kram