fredag, november 27, 2009

Trist

Sjuk Milo igen. Förkylningen är rejäl och han har hostat inatt också samt haft feber. Maken skulle ju väcka oss halv sju för vi skulle till tandläkaren men han hade ställt klockan fel och väcker oss halv sex, nice! Milo somnade om efter en halvtimma och jag kunde bara inte somna om. Fick gå upp och leta fram mailadress till Folktandvåden så jag kunde avboka vår tid kl åtta. Nu har jag duschat och satt på kaffe och Milo sover fortfarande.

Vår träff med våra kompisar får väl också ställas in och jag surar för det, vi har ju inte lyckats träffa varandra på en månad! Vi får ta en se eftermiddagsträff i början på nästa vecka om det går.
Läkaren ska ringa i eftermiddag om vår äggtest. Singulairen som är förebyggande för luftrören har vi inte kunnat utvärdera nu när han är så förkyld för då kan han inte sova bra för det ändå. Äggtestet har gått skapligt bra, utslag som röda kinder har jag sett men vad som hänt inatt vet jag inte än för han fick omelett igår kväll.

Nej nu äter jag frukost, Milo får sova till han vaknar så mår han kanske bättre, om inte annat är piggare!

1 kommentar:

A-K sa...

Stackars lille sjuklingen!
Jo jag såg Molo presping hos bus och rackartyg (har någon annan butik släppt dem?) och jag håller med! Mycket finbare än höstens släpp!
Hoppas att ni får en fin dag trots sjuklingen och tidig uppgång. Jag kilar strax iväg på Skatteträff :)

KRAM