onsdag, september 23, 2009

Vi har haft härligt främmande här idag:)


Känner ni igen henne? Det är ju Filippa som har hamnat i fel blogg;-) Nädå hon är inte i fel blogg för Filippa och Anna-Karin har varit på besök hos oss. Det är så fantastiskt att vi bara har träffats en gång tidigare och ändå känns det som vi känner varandra bra mycket bättre än så. Vi är ju inte speciellt tysta om man säjer så;-) och jag måste och berätta om Filippa som pratade i princip oavbrutet, långa meningar på sitt lilla kvittrande språk, lät så gulligt! Jag tycker Milo pratar en hel del men Filippa slog honom med hästlängder, hihi. Vi har haft en trevlig dag och Milo och Filippa gillade att leka tillsammans. När dom skulle åka hem var båda barnen så trötta så. Milo försökte jag hålla vaken men det gick inte så bra, han fick ta en powernap men orakde ändå inte mer än till strax efter åtta ikväll.

Jag måste erkänna att min kondition är i botten! I förmiddags skulle jag och Milo cykla till handelsboden i grannbyn och det är väl ca 3 km dit, dit gick bra men hem hade vi motvind och jag hade duschat innan vi stack och jag kan berätta att jag fick duscha igen när vi kom hem, världens träningspass för mej!! fast det blåste faktiskt ganska mycket idag:) För er som tycker det är intressant så hade jag gått ner 1,6 kg vecka 1:) Idag har jag ätit jordgubb/äpple paj med vaniljsås, engångs företeelse, I promise!

A-K och Filippa vi vill tacka er så för att ni orkade åka så långt för arr bara träffa oss! Här skickas en kram, swisch:)

4 kommentarer:

A-K sa...

TACK!!!
För en jättetrevlig dag :)
Helt klart värt att åka den långa vägen för så trevligt sällskap!
Jag håller med... det känns som om vi känt varandra länge :)
Jag ser verkligen fram emot vår övernattning i Ullared! Tänk vad mycket vi kommer hinna babbla då :)

Jag misstänkte att ni inte skulle lyckas hålla Milo vaken. Vi hade knappt hunnit ut från er gata innan Filippa sov. Och hon sov nästan hela vägen hem.

Du har snart jobbat upp konditionen! Fantastiskt bra 1:a vecka viktmässigt! Heja Heja!!

Kramar

Anna sa...

Det är väl härligt när man träffar människor som det bara funkar med. Låter som barna har haft det riktigt roligt. Det är kul nu när man märker på dom att dom tycker det är kul med andra barn. Ser fram att träffa er imorgon.
Kram så länge.

Helen sa...

Vad häftigt att se Milo och Filippa på samma bild.

Du, min kondis är usel den med. Var på gympa igår, pust pust
Cykla har bara inte blivit av än.

Vet vet, Milo kanske har drömt söta drömmar om fröken Filippa inatt.

Anonym sa...

Hej syster!
Jag kan inte ha bilen imorgon. Micke ska till Hässleholm. Hur har ni det på söndag? Så kan gubbsen också få mingla ;)

Kram