tisdag, september 29, 2009

Stackars liten


Milo trillade och slog sej i stenarna vid vår huvudingång. Han blödde inte så mycket med det såg obehagligt ut ändå. Tror även det kommer bli ett blåmärke för det började visa sej nu mot kväll.

Nysydda mössor av en slaktad Molo badgeströja. Blev jättenöjd med dem!

När Jörgen kom hem så kände vi för att hitta på någonting så vi ringde syster Heléne och tyckte hon skulle bjuda på kaffe och det fick vi också:)  Det är alltid så skönt att vara med H för vi är så lika på många plan och det känns så bra. När vi kom hem fick jag mitt vanliga problem med magmunnen och fick ha upp mat istället för att få middag i magen, trist men jag mår bra nu igen. Jag kan dock inte äta något nu så det blev lite trist för mej vid middagsbordet. Milo skötte sej exemplariskt vid läggningen idag, inte pip och gnäll inte utan han somnade på studs.

Om någon känner för att åka på Katvig salg i Danmark på tisdag så har jag plats i bilen. Blir förmånligare om man fyller en bil:)

1 kommentar:

A-K sa...

Stackars Milo!
Men det är ju sådant som händer.
Vilka jättefina mössor du sytt!

Luften gick ur mig efter Stockholmstrippen! Igår jobbade jag från 7-23 (givetvis med lite pauser... men ändå!) Idag har det också gått i ett, precis hemkommen från bio med Camilla. Jag LOVAR att blogga ikväll!

Kramis