söndag, augusti 30, 2009

Det går lite trögt här:)

Slänger in ett snabbt kort inlägg så ni inte tror jag rymt:) Vi har bara haft mycket att hitta på i helgen men nu är jag hemma i lugn och ro. Milo sover och jag ska också slappa en stund för jag är trött efter igår än om det inte blev en sen fest. Hade vi inte haft Milo så hade vi stannat längre men han somnade bara en timma och sedan fick vi mest hålla reda på vart han tog vägen. Vi startade redan kl 16.00 med tipsrunda och sedan en massa olika tävlingar, vi var ca 30 pers så det blir ju lite tävlingsinstikt;-) och som vi skrattade åt mycket.

Idag har jag varit på Häljarpsdagen en sväng och i övrigt hållit på med sonen.
Återkommer ikväll med lite nytt.

1 kommentar:

A-K sa...

jo... nog började jag undra vad ni sysslade med :)
Kul att höra att ni haft en bra helg!

Kram