torsdag, juli 30, 2009

Besviken!


Fick hem Molo overallen idag men den är ju svart! Jag trodde den skulle vara blågrå eller grafitgrå, hette ju blue graphite. Jag tycker svarta overaller är så intetsägande:( Får väl piffa till med någon rolig mössa. Jag har iaf gjort ett köp som jag själv kallar mej crazy för;-), det får ni se om några dagar. det väger upp en svart overall som jag inte tycker om.
Vet att jag sa i vintras när ett dagisgäng kom gående och alla pojkar nästan var grå eller svarta i sina overaller och jag tyckte det var urtrist!

2 kommentarer:

A-K sa...

Har du redan slagit till?

Hihihi... gissa vad det står på en minneslapp här bredvid mig ;)
Annacills :) Det gäller att göra ordentlig research :)

Men du får väl kränga den svarta då!

Hur såg förra årets ut? Mer skrikig?

Egentligen har vi väl det mesta i dockväg hemma redan. Fast Filippa måste ju få något eget också :) Eller hur?

Kolla bloggen igen strax... idag är det en rolig klädmatchning här hos oss :)

KRAMAR

A-K sa...

Tack :)

Ja, 80 blir säkrt pefekt till Filippa i vinter!

Usch... har ni också pissväder idag?
Nu måste jag ut en stund annars får jag lappsjuka ;)

Kram