fredag, maj 15, 2009

Morgonpiggelinare!

Godmorgon alla glada lärkor! Detta huset vaknade till liv 05.30 och kunde inte läggas till ro igen:) Jag gav upp och fick masat mej ur sängen. Men jag kan ju skryta med att innan sju så hade vi både ätit frukost och dammsugit. Tur att det är ett underbart väder så man piggnar till. Milo somnade som vanligt efter 2 timmar så nu har jag varit i duschen också och det känns märkligt att klockan bara är 8.
När Milo vaknar får mormor honom ett par timmar och jag kör och handlar inför kalasandet.
Ha en härlig dag alla!

1 kommentar:

A-K sa...

MILO... vilken morgonpigg kille du är! Kan inte mamma få sova lite längre?

Latmansmat...hihihi.... jag skickade Anton och Felicia till Mc Donalds :) Jag tänkte att det kunde vara nyttigt för dem att cykla dit och klara sig själva :)
(Första gången de cyklar dit själva!)

Peter vill ha pasta ikväll för han ska springa Göteborgsvarvet imorgon.

Filippa sover äntligen... idag var hon jättetrött när vi åkte till VV och somnade och sov kanske 20 minuter i bilen. När vi skulle hem sov hon 20 minuter till. Nu har hon sovit gott i sängen i 1½ timme.

Kram