måndag, maj 18, 2009

Idag är vi trötta!

Mammas resväska, den kan jag få plats i:)

Här går vi omkring som två zombies idag. Milo har haft en orolig natt där han inte kunnat slappna av helt, vridit och vänt sej med gnyende ljud det mesta av natten. Jag frös så om fötterna och hade Milo intill så jag fick inte heller sova så mycket. Jag får ta eftermiddagsluren ihop med Milo idag och hoppas på bättre sömn inatt. Jag vet inte om det är för han blir påverkad när det är mycket ståhej runt om honom en hel dag i princip. Tycker att jag kan se mönstret på det för han sover alltid oroligt när det hänt mycket under dagen.

Nu sover Milo förmiddag och sen ska vi ut en sväng i solen, som är här just nu i alla fall.

1 kommentar:

A-K sa...

God förmiddag :)

Jo nog är det skönt när man får sova själv :9 Inatt kom Filippa över till mig redan kl 1 och sedan har hon varit som ett klistermärke... dåligt med sömn här också, alltså (fast jag frös inte om fötterna ;) )

Jag VILL sy idag... sitter och jobbar nu och har lite (mycket) jag måste bli klar med... men jag ska nog hinna få fram symaskinen också!

Hoppas att ni får en fin dag!

Kramar