söndag, maj 31, 2009

Det tar på krafterna!

Mobilblogg: Efter ett par timmar på Skåneplantor i Staffanstorp däckade sonen på 10 sek. Vi fick handlat en hel del växter till vår berså, ska visa er sedan när det är planterat. Vi ska beställa hem ett ton svart/vit sjösten och ha på olika platser i trädgården.
Vanlig blogg:
Måste ge min nattrapport: Somnade 19.15 och vaknade två ggr innan vi skulle gå i säng men det klarade sej med napp och snutti i sängen ena gången och ta upp i famnen andra gången. Sedan vaknade Milo halv 2, funkade först med nappen i sängen men sedan fick han en hostattack(blivit mer förkyld igen) och då tog jag upp honom till mej, vi hade traggtimman och sista 10 minuterna blev han väldigt ledsen så jag gav honom bröstet, lugn och ro i lägret igen och vi sov i ett sträck till kl 7 i morse, tyckte att det var ok amningstid med tanke på hur tidigt han somnade. Over and out;-D
Nej nu vänner ska det serveras kaffe och apelsindajmtårta på altanen, Milo sov vidare i sin säng. Sedan ska det grävas och fixas svarta naglar:-)

2 kommentarer:

WWmor sa...

Znark, Znark.. ser ju ganska skönt ut det där.. *ler*

oj vad växter.. nu är jag såå nyfiken på att få se er fina berså..

kram

A-K sa...

Jag förstår att han däckade efter ett PAR timmar på handelsträdgården :) Det hade jag nog också gjort ;)

En timme mitt i natten hade jag nog inte härdat ut :) Bra jobbat!

Felicia blev jätteglad över din kommentar, du kan tro att det är en förväntansfull tjej som precis gick till sängs :)

Kram