tisdag, april 28, 2009

Djupt rörd!

Nu har vi hittat vad Milo ska få när han fyller 1 år. Han ska få fåtöljen till vänster högst upp på bilden, King fåtöljen. Leksaker behöver knappast vi köpa för det lär han få ändå och kläder har vi en del av så då borde denna vara optimal och jag tycker att den är såååå snygg i modell. Lite dyr kanske men jag delar med mej av mina pengar jag fick av mina föräldrar till honom.

Innan Milo och jag skulle köra på föräldraträff så gick vi till brevlådan och i den låg ett stort paket, märkligt tänkte jag, jag har inte beställt något som ska komma i brevlådan? Vi sätter oss i bilen och jag tar paketet och tittar och klämmer, mjukt och tungt...., ser en namnstämpel på baksidan, men det är ju! ja det är ju A-K's namn? Nu river jag upp det kan ni tro och där är en STOR bit jeanstyg till mej:D och en fint skriven liten lapp. Hon har inte sagt något alls till mej om detta och jag fick ärligt tårar i ögonvrån, att någon är så snäll är för mej rörande! TACK söta snälla rara gulliga Anna-Karin! Min man har fått höra detta ett par gånger idag, hihi:)

Föräldraträff i en trädgård i Saxtorpskogen, härligt väder och en fika som jag också kunde äta av:) Milda vaniljsås frusen med grovt krossade maltesers, smarrigt värre, inte så onyttigt va? Vi fick info om solkrämer och barnens säkerhet idag och sedan var det ju klart en massa babbel om amning, sova på natten mm. Supertrevligt som alltid. Milo somnade som en stock i bilen på väg hem så nu blir det en sen kväll för honom idag också. Vi är ju lite ur rutinerna kan man lugnt säja.

Jörgen och Linette tar sin sista övningskörning idag för imorgon 13.30 kör hon upp! Dom skulle in till Lucas och låna hans bil, en Volvo V50, som hon kommer få när hon ska köra upp imorgon, det har hon tagit reda på. Dom ska också gå igenom var allt sitter under motorhuven så hon inte står handfallen på en ny typ av bil. Ohh vad jag är nervös för hennes skull, min lilla tös!

Nu ska jag svepa ihop en lasange som vi kan äta ikväll.

1 kommentar:

A-K sa...

Jag blir ju alldeles tårögd av att läsa om hur glad du blev :)

Jösses vad fina möbler! Prinsessfotöljen kan jag ju tänka mig till Filippa, soffan var inte heller så dum ;)

På viktväktarna brukar de tipsa om att frysa vaniljvisp till glass, så det är ju bättre än gräddglass.

Jag håller tummarna stenhårt för Linette imorgon!

Hos oss blir det tacogratäng till middag så snart Felicia och Peter kommer hem från stallet.

Kramar