onsdag, mars 25, 2009

Mitt stora sjalbarn:)

39,2 graders feber, trånga luftrör och täppt näsa, hur lätt är det att sova då? Sjalen kom väl till pass för att få en liten sjukling att slappna av.
10 minuter senare sover han gott. Sitter just nu med honom såhär och gör mitt inlägg. Maken och Linette övningskör och skulle köpa en ny gräsklippare, mat och ett polarn o pyret paket på posten. Vi skulle egentligen varit på Järavallen (skog med fina vandringsslingor) imorgon men jag fick ringa återbud till min väninna, andra roliga aktiviteten som vi fått avstå denna veckan.

2 kommentarer:

WWmor sa...

gosnusse!!! Guud så härligt det ser ut att få ha honom sååå nära... förstår att han har svårt att sova med alla problemen han har nu.. Hoppas han snart blir frisk och piggare..


kram

A-K sa...

Godmorgon!

Vad skönt det ser ut där han ligger i sjalen! Stackars liten att vara så sjuk... Filippa verkar feberfri idag´men hon vaknade redan kl 05.45 och ville inte sova vidare. Nu har jag lagt henne för en förmiddagslur och jag ska STORstäda idag, vi har beställt en container som står på uppfarten.

Ha en UNDERBAR dag!

Kramar