söndag, mars 01, 2009

Mamma har sytt en haklapp.



Bloggbild från mobilen pga kamera på vift en dag. Jag har sytt en haklapp till sonen av vaxduk och genomskinlig plast till fickan. Milo tyckte den var god att ha i munnen medans han fick mat!

Vi har varit på Stof & Stil i Malmö idag. Jag fick köpt lite blandade tyger och andra tillbehör. Jag måste få säja att jag blev smått chockad över alla tyger som fanns, sååå mycket av allt! Jätteroligt och jag hade nog kunnat spendera ett par timmar själv där, nu hade jag Jörgen och Milo med.
Därefter gick vi in på Ilva (möbelaffär) och tittade....detta resulterade i ett inköp av en kontorsstol i brunt skinn, snygg pjäs:) Vi tog även fika på Espresso House (heter det så?) Kyckling/bacon bulle och en rabarb/hallon paj. Milo fick lite mat som vi hade med oss till honom och en liten slurk av mamma för han var sömnig, men somnade inte för det:) fanns så mycket att titta på ju!

Eftersom Milo inte har fått sova tillräckligt under dagen så är han övertrött och kan inte slappna av ikväll heller, inte gnällig men sprattlig som bara den och skrattar för ingenting:) Nu ska jag prova söva honom med John Blund Mjölk:)

Inga kommentarer: