lördag, mars 14, 2009

I am a sailorman......

Muddbyxor i röd/vit randigt tunnt jeanstyg(samma tyg som Matildas A-tunika), mörkblå muddar och en båt i rumpan sytt i velourtyg. Passar nu till våren för jag sydde dem lite stora och fick även till en pösigare modell, behövs ju när det är fast tyg. Nöjd? Ja faktiskt:) Ni ser nog inte det men stången i mitten på segelbåten är remsan med "Made by my mummy"

Nu är kl 17.50 och Milo sover gång nr 3 idag och den är sen så han får vara uppe och se finalen av Melodifestivalen idag:) A-K, hoppas du och Filippa har det mysigt på hotellet och resten av familjen i Globen! :)

2 kommentarer:

A-K sa...

JÄTTEFINA byxor!!! Jag säger det igen, du är JÄTTEDUKTIG!!!!


Klart att jag INTE tar illa upp att du frågar!!! Jag kollade bara på röda byxor eftersom jag var inne så snabbt! Jag ska kolla närmare idag, finns det i Milos storlek så köper jag givetvis ett par!

Nu ska vi checka ut!

Kramar

WWmor sa...

Gahhh, supertuffa sailorbrallor!!!