måndag, februari 09, 2009

Kommentera inlägg!

Så, kära vänner och släktingar som är inne och läser vår blogg, har fått reda på att det är betydligt fler än jag visste, kul. Fast jag får kanske tänka lite på vad jag skriver..hihi. Nu har jag i alla fall ändrat lite inställningar så nu bör alla kunna lämna kommentarer utan att skaffa sej ett google-konto(som jag då "tvingat" min kära lillasyster C att göra) Med andra ord, nu KRÄVER jag kommentarer när jag ansträngt mej såååå.

Förkylningsrapport: Femte natten blev klart bättre, han har sovit i sin säng och bara vaknat med jämna mellanrumm av hosta men det har räckt att ge honom nappen och stoppat om honom. Fast igårkväll var han bökig och somnade inte förrän 22.15! Han var max övertrött och låg och drog sej i håret och slog på sej själv och benen gick som i ett cykellopp. Jag säjer bara en sak!! Vad skulle jag gjort utan mina mjölkstinna bröst dessa dagar? Kan även konstatera att produktionen är ökad av allt detta tuttande.
Febern är inte helt borta men bra nära nu. Han är trång i luftrören men det tog lite tid innan det försvann förra gången han var förkyld också, så det får vi nog dras med en veckas tid till.

Imorse väckte jag Milo halv åtta för vi måste få rätt på rutinerna här igen, vi är helt fel på det just nu. Vi gick upp och åt frukost, Milo gjorde morgontoaletten som vanligt i matstolen under grötstunden, myyysigt! :) Klockan 09.15 somnade han igen efter lite tragg i sängen, han var trött men trodde nog att han skulle ammas till sömns som det varit en del av dessa dagar. Nu ska vi se om vi kan få bättre dygnsrytm snart. Jag är inte heller på topp vill jag nog påstå. Igår kväll rullade tårarna när Milo inte ville somna och jag var så trött att jag skulle kunna kräkas. Det är få gånger jag varit irriterad på Milo men ärligt så var jag det igår kväll, men fick ganska snabbt dåligt samvete för han kan ju knappst hjälpa att han mått som han gjort.

Nu till min dagliga rapport över shopping:) Tro inte ni ska komma undan! Jag Tradera-kammade hem ett par gröna tjocka Molo vantar med reflexstjärna och en grå molo mössa med gröna stjärnor i storlekar som passar nästa vinter ihop med overallen. Både mössa och vantar var helt nytt och jag fick ge 169:- för båda.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, så bra att man kan kommentera och länka till sin egen blogg nu:D

Anonym sa...

Äntligen kan man kommentera till denna underbara blogg:)

Sicka fynd du gör på tradera..du kanske kan lära mig oxå.

Kram Gunsan

A-K sa...

Godmorgon!
Vad skönt att höra att Milo är på bättringsvägen! Filippa har också börjat dra sig själv i håret när hon är trött.
Kul att få din dagliga shoppingrapport ;) Igår kväll var jag extremt shoppingsugen så jag beställde en body och en heldräkt från Molo på Batinki. http://www.batinki.e-butiken.se/show_product_pictures.asp?artnr=7213 och http://www.batinki.e-butiken.se/show_product_pictures.asp?artnr=7208.
Har letat efter dem länge för att jag tycker att mönstret är så fint :) Och nu hittade jag dem på rea!

Hoppas att ni får en riktigt bra dag! Här har det snöat ordentligt i natt.

Kram