fredag, januari 30, 2009

Kinkig dag

Idag har varit en sådan lite jobbig dag om jag ska vara ärlig. Milo vaknade halv 6 i morse och ville inte somna om så jag fick gå upp. Han var traggig och efter ett par timmar somnade han snabbt och lätt men sov bara en halvtimma, fortsatta vara smågnällig och ville bara vara uppe i famnen. Efter 2 timmar till somnade han igen men som bara trekvart! Detta är för lite för vår lille herre. Inte förrän på eftermiddagen sov han nästan 2 timmar och då var han go ett bra tag men sedan började han igen vid 5-tiden. Jag gick in i sängen och ammade honom och vi somnade båda en halvtimma. Nu ikväll fick han vara vaken lite extra länge för jag vill inte gå upp halv sex imorgon! Jag har också varit seg och trött idag så det har inte gjorts så mycket här, bara dammsugit och tvättat lite. Med andra ord inget roligt inlägg idag...har inte ens tagit något foto och det gör jag annars i princip varje dag.

Imorgon fyller min älskade son Lucas och mamma år, 23 och 65 år. Grattis söta ni!

Inga kommentarer: