torsdag, november 06, 2008

Farmor och farfar


Tidigt i morse blev vi farmor och farfar till en liten flicka. Hon vägde 2785 gr och var 47 cm lång, en liten pilutta och söt! Allt hade gåt bra och snabbt för att vara förstagångsföderska
(orättvist:-) Jag är så stolt över både P och S och mitt barnbarn. Milo är också stolt farbror och ser så stor ut nu när man tittar på henne......varför ska tiden gå så fort. Vi ska köra och hälsa på dem ikväll medans dom fortfarande är på BB för jag vet ju hur det blir när man kommer hem.
Får köra ut på Babyland och se om dom har något sött till henne där.

Annars har jag bara städat idag, hela huset i princip. Tråkigaste momentet är nog att tvätta golven men vi har ganska öppna stora ytor så det går ganska snabbt. Ska väl också erkänna att i ren irritation städade jag dotterns rum också, hon är hos pojkvännen alltid och hennes rum såg ut som Jerusalems förstörelse! Jag orkar inte tjata och tjata så nu blåste jag hennes rum men hennes tvätt rör jag inte. Toalett/dusch som hon "äger" tog jag också hand om så nu kan man släppa in ljuset med öppna dörrar:)

1 kommentar:

A-K sa...

Grattis igen! Tycker det är helt fantastiskt att du har barn med så stor spännvidd vad det gäller åldern!