torsdag, februari 14, 2013

Så rart gjort!


När posten hämtades in igår så låg det ett stort brev till Milo. Vi öppnade och i det låg ett utdrag från en bok som handlade om hundar och månen. Vår hund bor ju numera som änglahund på månen och just det hade våra vänner fånfat upp och tänkt på Milo. Vi blev så glada och den är läst som kvällsaga. Stort tack!
Ny bilkudde till Milo
Vi behövde en till den lilla bilen också och han kändes för stor för den andra, lång dräsut;-)
 
 
Jag fick gå hem från jobb igår eftermiddag, frös hela dagen och orken var slut. Idag har jag varit hemma och kurerat mig, kändes bättre mitt på dagen men nu fryser jag igen och ska snart krypa i säng. Det är lite jobbigt att sova för kroppen värker, speciellt ryggen. Två panodil råder kanske bot på det värsta. Får se om det blir jobb imorgon.
 
Milo åkte med Linette till dagis för dom skulle ha Alla Hjärtans Dag fest. Strax efter ett ringde dom hem för då var Milo ledsen och blek, hämtning med andra ord. Han var som vanligt när vi väl kom hem men jag tror att allt ståhej tröttade ut honom för mycket, han har ju trots allt varit sjuk i en hel vecka.
 
By the way:) En extra kram åt er alla idag på denna dag! Jag fick rosor och choklad av maken, ett plåthjärta av Milo och en ask hallonhjärtan till oss alla av Linette m familj. Gulligt! Själv har jag inte gjort något får någon:( men dom får ha tillgodo!

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Omtänksamt av vännerna!
Trist att du är dålig och att Milo blev dålig igen... hoppas att ni snart mår fint igen!

KRAM

Helen sa...

Godmorgon. Vad kul att sagan uppskattades. Det är en av mina favoriter faktiskt. Älskar när det rimmar.

Trist att du oxå blev sjuk, ni får vila upp er i helgen alla. Dagis är tufft när man har varit lite klen en längre tid.

Kram och ha en bra helg

Helen sa...

Godmorgon. Vad kul att sagan uppskattades. Det är en av mina favoriter faktiskt. Älskar när det rimmar.

Trist att du oxå blev sjuk, ni får vila upp er i helgen alla. Dagis är tufft när man har varit lite klen en längre tid.

Kram och ha en bra helg