lördag, november 10, 2012

En milstolpe

Jag brukar skriva om min vikt och mått i Gör om mej-bloggen men nu måste jag bara få skrika ut lite glädje! Jag ställde mej på vågen och hade gått under ett tal som jag inte skådat på mååånga år, det var så glädjande. Ska nog ta och mäta mej också, det är alltid roligt att se förändringar på omfånget.

Idag ska Milo på barnkalas hos Tilda. Undras om jag får lov att lämna honom en stund där, ni vet ju hur krukan är;-) Nu är ju faktiskt Pontus där så det borde gå bra.

Ikväll ska vi gå ut och äta på Oasen i Helsingborg, Rödvinsfondue. Min lillasyster Heléne fyller år så vi ska träffas där och ha en trevlig myskväll. Grattis min älskade syster! @---->-->--


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

HEJA vad bra du är!!!!!!
Grattis till fina siffror på vågen!

Det låter som att ni har en rolig dag framför er :-)

KRAM

Helen sa...

Gud vad kul, bra jobbat.
Jag kunde lämna Leo på hans kalas igår, så jag håller tummarna för att Milo oxå vågade.
Hoppas kvällen var trevlig med syster.

kram

Anonym sa...

Så roligt att det fungerar Mie! Men - har du en blogg till? Adress?? :-)
Kram
Pia