måndag, augusti 06, 2012

Mutad fotomodell

Det funkar att muta barn;-D Jag mutade min son med alla pengar jag hade i börsen, 140 kr, om han modellade för mej. Jag behövde lite nya foto till e-butiken. Katvigs kläder som vi fick i första leveransen var så härligt, speciellt två färgkombos. Milo visar en och Theo en, den sistnämnda blev dock inte mutad:)



Fina killar, eller hur?

Har det hänt så mycket idag? Nej, vi har mest varit hemma. Jag var och handlade i förmiddags och grabbarna var på tippen. Börjar så smått förbereda inför vår Boråsresa som gar av stapeln på onsdag förmiddag.

Nu är det hög tid att krypa till kojs, natti!
Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Dom blir dyrare och dyrare i drift, mutor inkluderat:-)
Ligger sömnlös mitt i natten och tänker på att minimera min Boråspackning, GAH vad jobbigt det är.
kram

Anonym sa...

Va gulliga dom är och villka underbart sköna kläder.Mutor eller lön? Men fin reklam ialla fall.Ha nu en rolig tripp i Båstad och håll i barnen så dom inte sticker in fingrarna ,tvätta händerna ofta på dom för alla bazeduller frodas nu. kör försiktigt ,nä nu bara förmanar jag men du vet jag är orolig i mig när det gäller er som jag älskar så mycket. kram mamma