söndag, juni 17, 2012

EFIT lördag

Så längesedan vi hade ett EFIT här i bloggen så nu var det dags:)
 08,30
Milo har varit och röjt i garderoben och själv valt ut dagen outfit.
 09,30
Spana in vad som finns på vinden är alltid spännande, denna gången var det en kattbur som han skulle försöka få in vår katt Fanny i, good luck säjer jag då för hon är inte medgörlig när det gäller kattbur.
10,30
Tokar sej

 11,30
Jag och Milo kör och handlar hundmat och lite vanlig mat.
 13,00
Ett litet hopp i tiderna:) Milo "ritar" med sina glitterpennor.
 14,30
Hjälper till med golvtvätt...ca 5 minuter innan han överlämnar arbetet åt sin mamma.
 15,30
Polis med skjortan uppknäppt, inger ett gott förtroende för polisen, eller hur;-)
 16,30
Tinlda och Milo leker lite i trädgården innan det är dags att köra på Andrés 30-års fest.
 17,30
Lek och bus på festen
 20,00
André har fått en spänn med gjuten betong som måste hackas i sönder för att komma åt sin present. Det var en burk med 500:- i som har fick av sina kompisar:) Oj vad han fick banka och jobba! Milo stck och gömde sej för han gillade inte ljudet.
22,30
Dags att köra hem och lägga två små barn för då var dom riktigt trötta.


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Nu har jag fått in min EFIT från igår.
Vad kul det är att få följa med er en hel dag på detta sätt. Tänk när vi gjorde detta varje månad :-)
Tror nog att jag ska gå tillbaka och läsa dessa snart.

Bra smak du har Milo! Jättefina kläder du valde.

KRAM