söndag, maj 06, 2012

Min Greklands shopping

Lite fina saker fick jag allt med mej hem. Hittade mest till mejsjälv:) letade lite till barnbarnen men tyckte mest det var krafs och kläderna är inget som jag själv hade valt så det fick vara så.
Skinnväskor fanns det många fina, jag köpte två till mejsjälv och en till Linette som hon fick i födelsedagspresent. Skinnsandaler hittade jag två par som var med ergonomisk sula, fixar inte platta hårda sulor. Varsin skinnbörs till mej och maken och till sist en fin ring, denna blev jag väldigt glad för.
 Mina väskor och skor
 Kraftig silverring med guldpålägg på halva hjärtat
En svag punkt...grekisk naturell yoghurt med flytande honung och valnötter.
Varje morgon under semestern och nu har jag handlat hem yogurt här hemma, honoungen köpte jag på en öppen marknad i Chania.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilken fin shopping!
Ja, grekisk yoghurt med honung och valnötter är en favorit här också :-)

Hoppas att ni får en härlig måndag! Vi är hemma några dagar så att Filippas sår på näsan får läka.

KRAM

Anonym sa...

hej,ja det ser elegant ut allt.Jag köpte bara en väska förstås.Idag har motionen beståt av ,stationsrundan i morse,cykling nu ikväll i en timme. Jobbigt faktiskt nu i början,rumpa o knä värker. Men gör väl nytta får jag hoppas. Vi blev bara tre personer på hälsoträffen och vågen visade ett kilo upp men mer muskler så det blir bättre nästa gång.
Nu blev det yougert med hallon o honung pluss lite solrosfrö,gott.Jag smålog när jag såg din bild för då hade jag min skål framför mig och smaskade i mig detta.
kram mamma.