måndag, maj 28, 2012

Bebissnus

Snabbt inlägg innan sängen kallar. Måste också be om ursäkt till er mina bloggvänner, jag har dåligt hunnit med er men just nu är det rush i min vardag och jag hinner inte riktigt med, är snart tillbaka igen.
Dock måste jg berätta att vi var och besökte Linette och lille Sam idag. Vilken sötnos, ohhh så vacker liten kille. Min underbara dotter strålade, ni vet på det sätt bara en nybliven mamma kan göra....min dotter:) Sam är mycket lik Theo men ser ut att vara i Linettes färger, hårfärg brun och ögonfärgen blir nog grön för här ser man en tydlig skillnad på Theos djup mörkbruna ögon, där såg man i botten redan som nyfödd att dom var mörka, på Sam ser man ljust i botten. Ganska häftigt med ett par brödrar som är lika men olika i färgerna:)
Sam, 1 dag gammal

 Här har vi en glidare som stylat upp sej i helgen:) Håret fixat och ren och klädd:)

Tilda och Milo har ett rockband, minns inte var Milo sa att dom hette men det var ett fantasiord med engelsk klang:)

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Vad söt lille Sam är!
Och vilken tuffing Milo var i helgen :-) Hihi, gulligt att de har ett rockband!

Ibland har man fullt upp i livet, du är snart tillbaka!

KRAM

Helen sa...

Hoppas du fått lite sömn, "gamla damer" som vi behöver det :-)

Förstår att du har lite mycket just nu, tur att det är positiva saker:-)
Sam är verkligen en sötis.

Milo är färdigstajlad för sommarbus ser jag. Här är det oxå mycket "engelska" som gäller. Leo försöker härma men det blir ju svengelska.

Apropå mitt kalasinlägg:
-skulle helst slippa kalas oxå, men Leo vill så gärna och pratar så mycket om det.
- 4-5 är alldeles lagom men om några av de inbjuda inte kan, så blir det lite tunt.
- Belopp, ja du, inte lätt. På de kalas Leo varit på har jag försökt hitta någorlunda "vettiga" prylar och inte skräp. Har väl landat på 50-100:-

Kram härifrån

Anonym sa...

Vilken underbar och gosigt söt liten bebbe <3
Kram från Annika o Vilde