lördag, mars 31, 2012

Ajajaj klen

Vilken fart den här influensan eller förkylningen tog nu i eftermiddag:( Värk i kroppen, otäck hosta och täppt näsa, inte bra alls.

Milo har iaf blivit bättre mot kvällen till och har lekt, det känns så skönt att se honom på benen på rätt sätt.

Någon var nyfiken om mina OM klänningar, nej dom har inte kommit än. En väninna till mej hade sett den grå live och tyckte den var smal så den har jag inte så mycket förhoppning om, jag tar inte på mej ett fodral.

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Helen sa...

God morgon, inte kul att vara sjuk. Jag knaprar esberitox med hopp om att slippa få Leos snorbacelusker.. Nu får Milo ta hand om sin mamma idag :-)
Kram och krya på er

A-K sa...

Usch vad jobbigt att "skiten" hoppade över till dig. Hoppas att du snart kryar på dig.
Ja, paketen kommer nog på måndag, det ska bli kul!
Jag drömde om dig inatt :-)
Att vi sprang på varandra på Gekås och att jag inte kände igen dig för att du blivit så smal :-)

Vi har haft en mycket intensiv vecka och det har inte funnits mycket ork över. Idag ska P och jag på spa och njuta lite.

KRAM

Anonym sa...

Det var jag din syster H som undrade om klänningarna:)