torsdag, februari 23, 2012

Upp igen

Lite positivare inlägg idag. Vi har pratat på jobb, både kollegor och chef och nu är det överenskommet att jag ska släppa telefonen mer så att dom andra får ta en del av samtalen. Problemet är at det är min telefon som ringer 4 signaler innan det går över till andra och det går inte att ändra. Jag ska också lägga över mer jobb på en kollega. Ja det finns en del att ändra på men allt är ju inte gjort på en dag.

Jag har många goa människor runt omkring mej, som jag värderar högt, som ger mej positiv energi och som jag kan ventilera med....dessa goa är jag evigt tacksam för. Kram till er som känner er "träffade", behöver inte rabbla en massa namn här:)

Gosh vilket träningspass jag fick mej idag...svetten lackade och en del nya övningar som säkerligen kommer ge träningsvärk. Jag är så förbenat glad över att ha funnit en träningsform som jag tycker om, jag är inte helt enkel med det annars. Frågan är hur jag ska gå vidare, har lite funderingar som jag ska spinna vidare med.

Nyklippt och ca 1 dm kortare hår på ena sidan, kanske lite för kort men mitt hår växer som ogräs så det är ingen ko på isen, känns dock märkligt.

Linette var här nu senare ikväll för planering av helgen barnklädesförsäljning, en del fix med det. Det ska bli roligt:) Kom förbi vettja:) Jag bjuder på kaffe och muffins.

Nu är det natti vänner, sov sött!

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Härligt att du tog tag i jobbsituationen direkt och att de lyssnar. Men Rom byggdes ju inte på en dag! Stå på dig.

Hade gärna kommit och shoppat och fikat om vi bott närmare.

Ha en jättebra helg
kram