söndag, februari 05, 2012

Barnklädesmässa

Jag och Linette har varit på barnklädesmässa i Köpenhamn. Känns lite speciellt att gå där och titta på allt roligt och vackert. Jag vill lova er att det inte är helt enkelt att välja en hel kollektion inför nästa höst/vinter! Vi har iaf lagt ordrar på Katvig och Igló Kids idag. E-butiken blir nog utökad med Ej Sikke Lej, känns som det mest rätta. Iglo Kids kan vi inte vara utan för det är bara så fina kläder som ligger på lut:) jag säjer bara kaniner och OnePiece:) bara ett exempel.
Linette utanför Katvigs showroom

Jörgen och Milo körde hem till farmor och gratulerade henne under tiden vi var på mässan, dom överraskade henne och hon blev så glad:) Milo var blyg för där var många som han inte kände och därmed höll han sej mest i pappas knä och frågade när dom skulle köra hem och sedan saknade han sin mamma...hon är viktig den däringa mamman;-) När vi blev upphämtade satt jag bak hos Milo och han ville hela tiden hålla i min arm och kramas..älskar!

Nej nu är det dags att stoppa sonen i bingen, det är ju dagis imorgon. Det är sjukt hur snabbt helgen susar förbi, måste det alltid vara så, det vill inte jag!


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Visst är det härligt att vara SÅ omtyckt av någon!
Åhhh, vad spännande med barnklädesmässa, jag kan tänka mig att det fanns massor av snygga barnkläder. Ska bli jättekul att få se vad ni tagit in.

Mars blir perfekt för oss också!

Idag skulle vi haft 16-års kalas för Anton, men Filippa blev magsjuk (igen) igår kväll så vi fick ställa in kalaset.
Så nu börjar vi veckan med några dagar hemma.

KRAM

Helen sa...

Kul att komma ut på vift så där. Ska bli jättekul att se det nya utbudet i e-butiken.
Klart Milo saknade sin mamma. Maken sa vid något tillfälle när jag inte var med dom och leo hade skrikit efter mig; "det är som ni sitter ihop med ett gummiband".
Vi får passa på att njuta av alla kramar nu, snart är dom stora killar.

Snart är det helg igen

Kram