fredag, december 16, 2011

Fredag

Fick en mysig halvtimma med Milo i morse. Han och pappa skulle vara lediga idag och det innebar ju att jag kunde sova lite längre för jag slapp göra vid Milo och lämna på dagis. Milo vaknade en halvtimma innan min klocka skulle ringa och han ligger ju alltid kvar tills jag stiger upp. Han låg och pratade om en massa, om vi skulle hälsa på Svante snart, när kommer mormor. Ska vi till dagis idag frågade han, nej inte idag för du och pappa är lediga och mamma ska jobba. Kärt svar kommer då: Ohh då kommer jag ju sakna dej:)

När jag kom hem så var Theo på intågande för passning, Jörgen bad om strykhjälp för han skulle iväg på julbord med sitt jobb och jag var hungrig. Linette gick, Jörgen körde och jag och småttingarna åt lite mat. Därefter lekte vi och hade det bra. När Theo blivit hämtad och Milo somnat så var det jobb i e-butiken för min del.

Nu är jag klar och skulle tränat en runda men kom fram till att det är för sent, jag kommer inte kunna somna på ett bra tag då. Skippar det idag och får ta en runda imorgon bitti istället....innan jag ska fixa till mej inför vår tur till Danmark.

Jädra tur att jag har en snäll make som städat huset och handlat mat och julgran idag:) Tack hjärtat!
Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Vad härligt att komma hem till nystädat hus, mat och julgran!
Hoppas att ni haft en fin helg i Danmark!
KRAM