fredag, januari 14, 2011

Snopen men glad ändå...uppdaterat


Jag har slängt ut den på Tradera för jag hittade en helt ny i mörkblå/chalk just på Tradera:) Nu blir det nog rätt. har legat och funderat på detta rosa, nää det är nog inte jag ändå. Inte babyrosa, gammelrosa är ok.
Färgen på klänningen
Hämtade precis in ett paket från brevlådan, min klänning jag hade beställt fanns där. Ni skulle sett mej, jag blev så snopen för jag hade föreställt mej en mörkbrun nederdel och chalk ovandel, tji fick jag! Den är med babyrosa överdel och mörk plommon med skarpare rosa korsstygn. Babyrosa är inte min färg men när jag tog den på mej så funkar det och om man ska se till vårens mode så är den ju inte helt fel i färg, jag tycker iaf så pass mycket om den så den stannar, tror jag. Den passade fint men om jag går ner något kilo så funkar det också jättebra:) Tog ett snabbt foto men det blev helkass, blixtbländ, fast jag orkar inte göra vid mej och ta nytt så ni får hålla tillgodo, it is a bad hair day:) För att inte tala om spegeln...hjälp! Den ska helputsas imorgon, visste inte ens att den var så smutsig.
Kreativa hörnan i tvättstugan, återkommer med klara projekt:)


Nu blir det sängen och imorgon ska vi mest gå och fixa lite av varje här hemma.

1 kommentar:

A-K sa...

Klänningen passar dig jättebra, både färgmässigt och storleksmässigt!
Så kul att vara kreativ, jag måste få tummen ur och börja pyssla med något. Jag ser fram emot att få ta del av dina färdiga projekt :-)
KRAM