lördag, december 19, 2009

Uppesittarkväll för småttingar


Snurra mera mamma!

Här har vi en vaken Milo och klockan är snart nio, händer sällan numera. Anledningen är att han sov sen middag och länge. Jag har idétorka på var jag ska skriva idag! är också sällan jag känner så:) Jag är inte helt på topp ikväll, trött och lite huvudvärk och t o m lite uttråkad, ibland kan tv och data vara "deprimerande". Skulle kunna tänkt mej en omgång 500(kortspel) men det kan man ju glömma ihop med Milo och innan han kommer i säng idag så pallar jag inte ett dugg mer.
Nä upp med hakan frun och be om en god natts sömn så är du på topp imorgon!

2 kommentarer:

CiliaH sa...

Kan bara hålla med... Blir också så trött på de här dumburkarna emellanåt.

Ses sen idag.

KRAM

Anna sa...

Här hade vi också uppersittar kväll, ända till halv tio. Magnus och Svante somnade sent i går eftermiddag och vaknade inte förrän halv sju. Själv sussade jag gott jag med men det var min tur att sova em. Halv tio somnade lilleman. Det innebär att dagen har varit sådär men ikväll blev det normala rutiner. Skönt. Vi kan inte vara på topp hela tiden, det är bara att acceptera. På jobb har vi ett uttryck "good enough" som funkar väldigt bra på oss med höga krav på oss själva. Vi behöver inte alltid vara på topp, bara det är good enough. Ha det så gott så länge.