torsdag, augusti 27, 2009

Promenerat en hel del

Trött och ledsen

Dagen har mest ägnats åt en liten smågnällig trött Milo. Han har haft feber och fått alvedon ett par gånger och det hjälper ju upp på humöret. Vi har varit ute och gått en hel del för då vilade han sitt lilla huvud som var tröttigt men inte så han kunde sova. Det är väl så man känner sej när man har feber.

Nu ikväll fick han alvedon och näsdroppar och somnade kl 20.00, hoppas han kan sova inatt.

Satt innan och skulle fylla i nya dagar på F-kassan men mitt BankID har slutat fungera och inte förstår jag varför, har uppdaterat det men får inte in den på inloggningen, irriterande. Jaja jag får väl skicka in via posten då och se om jag får rätt på det en annan dag.


Det är väl bäst jag visar upp shoppingen från igår också:) Fick den gröna täckvästen från HM idag men den har jag inte hunnit fotografera. Imorgon har jag lite t-auktioner som går ut och sedan får jag väl fylla på med en omgång till så jag uppehåller mitt shoppingkonto;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, lille Milo då, inget vidare med feber ju. Tack för i onsdags även om jag mest pratade i telefon. Hoppas på en lugnare träff nästa gång :D

Snyggt som alltid det du shoppat till lille herrn. Idag ska jag till stan och då får vi se vad som får följa med hem ;)

KRAM